Nyårslöften

Runt varje nyår så brukar jag alltid försöka klura ut några nyårslöften. Dock så håller jag dom aldrig ändå så det känns fett onödigt. Förut har jag haft nyårslöften som att sluta röka, det har inte fungerat överhuvudtaget. Jag var påväg att sluta i somras men det gick som det gick och idag röker jag mer än vad jag gjorde förut. Jag har dessutom fått för mig att jag ska börja träna, har det hänt? Nej.

I år tänker jag inte ha några nyårslöften, istället ska jag sätta upp mål som jag ska försöka uppnå innan nästa årsskifte så mina mål är;
- Fortsätta jobba på mitt självförtroende och inte ta allt på så stort allvar
- Skaffa ett sommarjobb
- Påbörja körkortet
- Trappa ner på rökningen
- Ta tillvara på tiden, leva!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0