Mist of Pandaria, fuck off!

- Det senaste expansionet till World of Warcraft. Jag hade högre förväntningar och såg fram emot raidsen och sitta-uppe-kvällarna framför datorn. Vad hände med det? Mist of Pandaria är hur tråkigt som helst enligt mig. Jag tappade kanske lusten, guilden jag var med i slutade raida efter två försök i den första MoP raiden och nu har jag varit guildlös ett bra tag. Orkar inte ta tag i spelandet längre och känner att jag inte har tid för det.

Saknar verkligen det förra expansionet Cataclysm. Hade sjukt kul tillsammans med min gamla guild då. Satt och raidade tre dagar i veckan, spenderade sjukt många timmar in-game och satt på vent tills guilden lades ner över en kväll, pga att folk var oense och bråkade. Jag var en av dem som ställde till att. Det är synd att vi slutade men sånt händer och nu har folk flyttat över till andra servrar så någon comeback kommer det knappast bli. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0